קידום אורגני בגוגל. < />

השיטה הבריאה והטובה ביותר לקידום אתרים.

בואו,תגדלו.

מה זה קידום אתרים אורגני בגוגל?

בכדי להבין את המושג  קידום אתרים אורגני בצורה פשוטה כדאי קודם להתבונן ולהבין את הגודל והעוצמה של גוגל.או ליתר דיוק Algorithm – אלגוריתם מנוע החיפוש של גוגל .

יותר ויותר אנשים (אחד וחצי ביליון נכון לכתיבת שורות אלו) בוחרים לחפש מענה לכל קשת הצרכים שלהם ברשת בכלל ובגוגל בפרט.אפשר להגזים ולהשוות את גוגל לאלוהים כשהפירוש של קידום אתרים הוא כמה אלוהים אוהב אותך. (או את העסק שלך לצורך העניין) ואלוהים הוא גדול.

המטרה הנכספת של כל נכס דיגיטלי היא:

 להיות מדורגים בדף הראשון של גוגל בכל פעם שמחפשים מוצר,שירות,או מילת מפתח מתחום העיסוק שלכם.

ישנם מעל 200 מדדים באלגוריתם של גוגל.חלקם מתייחסים לביצועי האתר וחווית המשתמש,אבל רובם המכריע מושפע מ:

  • תוכן איכותי.
  • ביקורות גולשים חיוביות.
  • זמן שהיה ארוך באתר.
  • קישורים מאתרים אחרים שמצביעים אל האתר שלכם.
  • גודל הסמכות של האתר שלכם בעיני גוגל.(מתקשר לרוב לתוכן איכותי שנותן מענה איכותי ומקיף לשאלות גולשים.)

נוכחות בעולם הדיגיטל מעניקה לכל מי שמחפש את השירות שלכם אפשרות לאמוד את רמת המקצועיות והאמינות שלכם,ולבחון מה היתה רמת השביעות של לקוחות אמיתיים כלפיכם וכלפי בית העסק והמוצרים.

אז מה זה קידום אתרים אורגני?

קידום אתרים אורגני נקרא בשפה המקצועית S.E.O. ראשי תיבות של search engine optimisation .

פירוש המושג הוא התאמה של האתר שלכם והעשרתו בתכנים קישורים חיצוניים וביצועים גלישה שלא ישאירו לגוגל ברירה אלא לדרג אתכם גבוה במנוע החיפוש וכתוצאה מכך תקבלו תנועה אורגנית של גולשים שמחפשים שאילתות מתחום העיסוק שלכם.

בניגוד לפרסום ממומן בגוגל הקידום האורגני (כשמו כן הוא) אורך חודשים ארוכים ודורש עבודה עיקבית ומסורה של איש קידום מקצועי,אך עם זאת התוצאות הן ארוכות טווח ונחשבות יותר בעיני גוגל והגולשים לכן אתרים מקודמים אורגנית גם ריווחיים יותר באופן משמעותי וגורף.

לסיכום:

דירוג גבוה במנועי החיפוש של גוגל חושף אתכם  לכל מי שמחפש את השירות שלכם. ומעניק להם אפשרות לאמוד את רמת המקצועיות והאמינות שלכם,ולבחון מה היתה רמת השביעות של לקוחות אמיתיים כלפיכם וכלפי בית העסק והמוצרים.ובהמשך לבצע פעולות ולרכוש שירותים ומוצרים.

אנחנו ב AtarSite מאמינים שהקשר בין בניית אתר מקצועי לבין הליך הקידום שלו הם בלתי נפרדים,ודוגלים בליווי עיסקי משלב התכנון עד לבנית האתר, התחזוקה, והקידום שלו בגוגל וברשתות החברתיות לאורך כל הדרך.

מצורף הסבר קצר שימחיש לכם את התהליך המסורתי של קידום אתרים אורגני, ואת כל מה שמעבר תגלו בפגישה איתנו. ולסיכום חשוב להפנים:

קידום אתרים אורגני נכון ויעיל מייצר לך נכס דיגיטלי מניב,מהיום ולתמיד.

שלבים בסיסיים בתהליך קידום אתרים אורגני:

מחקר מילות מפתח

ניטור ותיעוד נפח מילות חיפוש נפוצות של גולשים שמחפשים שירותים ומוצרים כמו שלכם,אנחנו נעזרים בכלים מתקדמים אבל גם בידע והניסיון שלכם. המטרה העיקרית בתהליך:לקבוע את מילות המפתח הנכונות עבור תהליך הקידום.וללמוד את אופי והתנהגות קהל היעד

אופטימיזיציה

אתר אינטרנט הוא עניין דינמי שדורש תחזוקה ועידכונים שוטפים,וכמה שיותר תשקיעו בו ככה הוא גם יחזיר לכם אהבה והמרה* (פעילות לקוחות) בתהליך הקידום אנחנו מטמיעים נתונים ותכנים שאספנו בשלב מחקר מילות המפתח כדי לשפר את קריאות ומהירות האתר ובכך עוזרים לגוגל לדרג גבוה וליצר לנו יותר המרות.

קידום מקומי

קידום מקומי הוא כרטיס הביקור הדיגיטלי של העסק שלך שמראה את שעות הפתיחה, מפת הגעה, אמצעי קשר, כתובת אתר, והחשוב מכל ביקורות אמיתיות מלקוחות שקנו אצלכם בעבר.כרטיס עיסקי מתוחזק ומשוייף הוא דבר חיוני ביותר.

קידום אורגני

קידום אורגני הוא שם המשחק,ואנחנו באים לנצח.הסוד הוא עיקביות והתמדה בשילוב של ידע וסדר פעולות נכון.ההבדל בין קידום ממומן לאורגני הוא שקידום אורגני מביא תוצאות חיוביות ארוכות טווח בעוד ממומן הוא סוג של זבנג וגמרנו.קידום אורגני הוא ערובה להצלחה ארוכת טווח,ולשם אנחנו מכוונים.

צרו קשר < />

Atarsite contact-us

בואו,תתקדמו.

הבנתי ואני רוצה להתחיל לקדם את העסק שלי -איך זה עובד?

  • מוזמנים להתקשר להגיד שלום ולתת לנו תקציר – זה בחינם.
  • במידה ויש מקום להתקדם -מתאמים פגישה.(פגישת היעוץ כרוכה בתשלום סימלי מראש)
  • מבצעים ניתוח מקיף של אתר העסק מבחינת ביצועים ומיקום במנועי החיפוש יחד איתכם.
  • עוברים על הנתונים ומתחילים להרכיב אסטרטגיה.
  • לומדים מכם על העסק ועל המתחרים.
  • מקבלים מאיתנו תוכנית פעולה מותאמת והצעת מחיר לתשלום חודשי.
  • חותמים על הסכם עבודה ויוצאים לדרך.