פרסום ממומן בגוגל < />

אתם שואלים ואנחנו עונים-מהו פרסום ממומן בגוגל.

בואו,תניעו.

יש הרבה מושגים שיטות וניואנסים שונים לפרסום ממומן בגוגל,לכן כדאי לעשות סדר בדברים כדי שגם אתם תבינו את ההגיון מאחורי כל שיטה וכמובן איזה אסטרטגיה תתאים ביותר לצרכים שלכם,אז נתחיל:

שיווק במנועי חיפוש:

Serach Engine Marketing

השיטה הזאת חביבה ואפקטיבית במיוחד מפני שהיא מאפשרת לכם להגיע לקהל היעד בדיוק בזמן בו הוא מחפש את השירות או המוצר שאתם מציעים ומפרסמים.

איש שיווק חכם יודע לזהות שאלות גולשים נפוצות ולהפוך בעזרתן את המודעה ״לתשובה״ מדויקת בתוצאות החיפוש,תשובה כזאת שספק אם אותו גולש שהגיע להוט ומוכן לקנות כאן ועכשיו יתעלם ממנה.

לרוב נעשה שימוש במשפטי זנב ארוך או במילים אחרות שאילתות גולשים שמורכבות מיותר ממילה אחת כמשפטי מפתח.

 
שאלה שצריך לשאול.. למה גוגל אוספת עלינו מידע ואיך לתעל את זה לטובתנו?

הרבה אנשים מתרעמים כשתאגידי הענק אוספים עליהם מידע אישי – אבל לא אנחנו.לפחות לא במקרה של גוגל.

אחת הסיבות העיקריות והטובות לאיסוף מידע התנהגותי של גולשים היא שגוגל רוצה להפנות אלינו תוכן פירסומי שתואם את תחומי העניין שלנו כדי שנרגיש ב״בית״ ונגיב לפירסומים מתוך סקרנות ועניין אמיתי במוצרים,וככה בעצם גוגל מרוויחים:

  • כסף.
  • גולשים מרוצים.

 

מה שמביא אותנו לשיטה הבאה,

פרסום באמצעות תמונה:

google ads

כאן מדובר בשימוש בתוכן ויזואלי אליו נחשפים גולשים בופן קבוע במהלך ביקוריהם בעשרות אתרים שונים ביום.גוגל מזהה את תחומי העניין שלהם ו״מפנה״אליהם מודעות שרלוונטיות לתחומי העניין הגיל המגדר והשפה ואפילו המיקום.וזה בדיוק מה שאיש שיווק איכותי יודע להגדיר שהוא יוצר קמפיין פרסום ממומן בגוגל שעובד.

איך זה עובד?

לחיצה על פרסומת תמונה מפנה את הגולש למספר אפשרויות שונות כשבכולן אתם צריכים לשכנע אותו במהירות לבצע פעולה מסוימת שאתם בוחרים

  • הפניה אל דף נחיתה ראשוני בו הגולש יקבל מידע ראשוני ויחליט (או שלא.-תלוי באיכות הדף והתוכן)להשאיר פרטי התקשרות או להצטרף לרשימת התפוצה שלכם
  • הפניה ישירות לדפי מוצר באתר המרכזי שלכם לצורך ביצוע רכישה מיידית.

עכשיו בואו נתעכב כאן על משהו מאוד חשוב שצריך להבין ולהפנים.לגולשים היום אין סבלנות וקשה לעורר בהם עניין. לכן איכות הדפים והתכנים והביצועים של הפעולות צריכים להיות מדוייקים ברמה של גרעין אטומי.כדי שהגולש יעבור במשפך הפירסומי שלכם בצורה חלקה ויבצע את הפעולה הרצויה בלי לנטוש.

 

פרסום באמצעות ווידאו:

youtube video ads

בדיוק אותו עיקרון של פירסום בעזרת תמונות.

תעשו ניסוי ביוטיוב – תריצו שורת חיפושים בתחום לא שיגרתי שרחוק מכם כרגע,לדוגמה תוכניות חינוכיות ותכנים לילדים קטנים,סביר להניח שזמן קצר אחר כך יתחילו לקפוץ לכם פירסומות להצגות ואפליקציות לילדים.זה הכח של גוגל.

חפירה אינטנסיבית לקהל היעד שלכם בוידאו אולי תעצבן אותם קצת כי אתם מפריעים להם לצפות בתכנים,אבל אם תעשו את זה בעקביות ותיגעו להם בצורך מסויים בצורה הנכונה גם הם בסוף יכנעו וילחצו עליכם כדי לשמוע עוד.

אפשר גם אחרת:

ישנה תופעה בעיקר בישראל שבה בעלי עסקים מעלים פירסומות עם איכות צילום וצליל ירודות ואצלנו אישית זה מעורר תחושה של חוסר אמון ודיפדוף מיידי.לכן אפשר ורצוי לעשות סירטוני פרסום ליוטיוב בסטנדרטים של חו״ל ,גם בלי לשבור את הכיס.ואל דאגה.אנחנו פה איתכם גם בזה.

 

פרסום מוצרים לרכישה:

shopping ads

שיטת פירסום שמאפשרת לכם להציג בצורה ישירה את המוצר לגולשים שחיפשו אותו יחד עם תמונה, מחיר, ועלות משלוח לצורך הזמנה ישירה.

שיטת הפרסום הזאת מיועדת לבעלי עסקים חנויות שמציעות מוצרים שונים לרכישה באתר, וחשוב לציין שתוצאות החיפוש של מוצרי רכישה מופיעות (נכון לכתיבת שורות אלו) בראש דף החיפוש. 

Shopping Ads

פרסום אפליקציות:

app campaigns

מיועד לעסקים שמשווקים ומקדמים אפליקציות. בחירה בשיטה הזאת תעזור לכם להחשף ולמצוא משתמשים חדשים  גם בחנויות האפליקציות בנוסף למנועי החיפוש של גוגל ויוטיוב.

פירסום מקומי:

Google My Buisness

בשיא הכנות,מדובר באחד השירותים האפקטיביים ביותר והוא חינמי לחלוטין,צריך רק לדעת לפתוח אותו ולתחזק אותו נכון והתמורה שהוא יתן לכם לאורך זמן לא תסולא בפז.

בהנחה שהעסק והשירות שלכם טובים כמובן.

גילוי נאות – כשאנחנו מחפשים שירותים של בית עסק או איש מקצוע אנחנו תמיד נחפש את כרטיס הביקור של my buisness שם נסתכל:

  • בכמה כוכבים העסק דורג.
  • כמות ואיכות ביקורות הגולשים.
  • האם יש לעסק אתר מעודכן?ֿ
  • איפה החנות נמצאת?
  • איך היא נראית?
  • האם יש גישה וחניה?
  • שעות פתיחה.
  • טלפון ליצירת קשר.

ובקיצור – ה כ ל.

שלבי השקת קמפיין ממומן - קווים כלליים בתהליך

הגדרת יעדים

בכדי לבחור את האסטרטגיה המתאימה ביותר יש להגדיר תחילה את התקציב ואת התוצאות הרצויות לאותו קמפיין על ידי איפיון ושיוך ראשוניים של קהל היעד אל המוצר או השירות.

מחקר ופילוח

איש השיווק מסנן את מילות המפתח והמשפטים הרצויים ומוודא שרמת התחרותיות והעלות שלהם יתאימו ליעדים ולתקציב.לאחר מכן הוא מתחיל להגדיר במנוע הפירסום את קהל היעד באופן אופטימלי.

בניית תוכן

בין אם זה דף נחיתה, מודעת תמונה, סרטון ווידאו ליוטיוב, או טקסט שיווקי,בכולם כאחד ביצוע שהוא חד מהוקצע ואיכותי ישיג תוצאות רצויות,פירסום איכותי ילך אתכם דרך ארוכה אז תנו למקצוענים לעבוד ותסמכו עליהם.

השקת הקמפיין

בשעה טובה הקמפיין הושק,עכשיו הקסם קורה בזמן אמת.איש שיווק מנוסה צריך לספק לכם דוחות על מי נכנס מאיפה כמה ולמה, וגם ישנה וישפר את מהלך הקמפיין והפילוח בהתאם לנתוני הביצועים והצורך.

צרו קשר < />

Atarsite contact-us

בואו,תתקדמו.