סוגי שיווק. < />

כל סוגי השיווק ואיך להתאים אותם במדויק לעסק שלכם.

בואו,תשווקו.

לעסקים שעושים את צעדיהם הראשונים לעולם השיווק והפרסום באינטרנט, נושא הפירסום יכול להצטייר כדרקוני ובצדק.שכן כל סוגי השיווק שנחשוף בפניכם דורשים הבנה מעמיקה בשיווק תוך שימוש בכלים שגם אם הם חינמיים כמו גוגל אנליטיקס,הם מורכבים, וצריך לדעת איך לתרגם אותם לפעולות נכונות כדי להגיע לתוצאות מניבות.

בכל סוגי השיווק אתם צריכים לדעת לקרוא את המפה נכון,להבין איפה קהל היעד שלכם נמצא,באיזה שפה הוא מדבר,מה מעניין אותו,מה המגדר שמבצע רכישות יותר בנישה שלכם,באילו חודשים ימים או שעות ועוד המון משתנים. 

זה נכון שיש המון בעלי עסקים עם כישרון מולד לשיווק,אבל עסקים מצליחים באמת מפקידים את המפתחות בידי אנשי שיווק מיקצועי שיודעים את העבודה.

סוגי שיווק עיקריים:

  1. שיווק Offline – פירסום בדפוס,פליירים מודעות בעיתון ,שילוט חוצות,כרטיסי ביקור.טלוויזיה ורדיו.
  2. שיווק דיגיטלי Online – פירסום ברחבי האינטרנט ברשתות החברתיות מנועי החיפוש ובאתרים.

 

מהם ההבדלים בין שני סוגי השיווק העיקריים?

ישנם המון. אבל עדיף פשוט לשאול מהם היתרונות של שיווק דיגיטלי שלא ניתן ליישם בשיווק מסורתי.

שיווק דיגיטלי הינו:

  • זול משמעותית.
  • ניתן למדידה-ניתן לדעת בדיוק מירבי בדיוק מי עשה מה ואיפה. 
  • זמין לכל דורש -כל אחד יכול לפרסם ברשת,אבל לקבל כתבה בטלוויזיה או בעיתון זה יותר מורכב ויקר.
  • גמיש בהרבה – אפשר לעצור קמפיין,לתקן גירסאות ועיצובים בהתאם לנתונים, ולהתנסות ב A/B Testing.
  • מעקב ופילוח -עוזר לכם להכיר את הקהל שלכם לעומק.

 

אז איך שלא נהפוך את זה, שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים או בינוניים הוא אפקטיבי ויעיל.

איזה סוגי שיווק דיגיטלי רלוונטיים?

  • SEM Search engine marketing
  • SEO Search Engine Optimisation
  • PPC Pay Per Click
  • SMM Social Media Marketing
  • Content Marketing
  • Email Marketing
  • Influencer
  • Affiliate Marketing
 
תוכלו ללחוץ על סוגי השיווק כדי לגשת לדפים המיועדים ולחקור יותר לעומק.אבל ראשית מומלץ להמשיך לקרוא עד הסוף כדי להפנים מושגים.
 

שיווק במנועי חיפוש:

SEM Search engine marketing

שיטת שיווק ופרסום ממומן המבוססת על שאילתות חיפוש ספציפיות שמבצעים גולשים כשהם מחפשים שירות מוצר או מידע.איש הפרסום יודע למצוא את השאלות נפוצות ולשתול אותם בתיאור הדף כדי שמנועי החיפוש יקפיצו את הדף שלכם כרלוונטי לאותו גולש בתוצאות החיפוש. 

 

קידום אורגני בגוגל:

SEO Search Engine Optimisation

בהקשר לשיווק מנועי חיפוש, גם כאן נעשה שימוש בתוכן מקיף שמורכב ממילות מפתח ומשפטי חיפוש ארוכים יותר. (משפטי זנב ארוך)ההבדל היחידי בין שני סוגי השיווק הוא שקידום אורגני לא עולה כסף מלבד הזמן והעלות שהושקעו ביצירת התוכן,בעוד שיווק במנועי חיפוש פועל על בסיס מימון.

חשוב לזכור –קידום אורגני דורש אורך רוח והמון סבלנות -ולדעתנו הוא חובה -כמובן שאפשר ורצוי בנוסף גם לקדם בתשלום בהתאם לצורך.

 

פירסום בגוגל עם עלות לפי לחיצות:

PPC Pay Per Click 

יצירת מודעה ממומנת לפי מילות מפתח ומשפטי חיפוש – המודעה לרוב תפנה את הגולש לדף נחיתה בו הוא נדרש לבצע פעולה כגון השארת פרטים או רכישה ישירה.ישנן עלויות משתנות בהתאם למילים שנבחרו והתשלום לגוגל הוא עבור כל לחיצה.

 

פירסום ברשתות החברתיות:

SMM Social Media Marketing 

העיקרון פשוט-SMM הוא שימוש ופירסום ברשתות חברתיות שונות לצורך הזרמת תנועה לאתר שלכם לצורך איסוף פרטי קשר מלקוחות פוטנציאלים(לידים),או הפניה ישירה למוצרים ושירותים שונים באתר שלכםֿ.

עסק מצליח הוא עסק שמתחזק נוכחות מצוחצחת אחידה ועדכנית לרוחב כל סוגי הרשתות החברתיות השונות בהן קהל היעד שלו עשוי להמצא.

 

שיווק תוכן:

Content Marketing

השיטה הוותיקה ביותר ברשימה שעשתה אדפטציה מושלמת גם לעולם הדיגיטל מהסיבה הפשוטה שהיא עובדת.מיישמים אותה המון בקידום אורגני ושיווק שותפים והיא מבוססת על תוכן אינפורמטיבי וסיקורי מוצרים עם מסקנות והמלצות שמניעות את הקורא לבצע פעולות ואף לרכוש לפי המידע שסיפקתם לו.

 

שיווק בדואר האלקטרוני:

Email Marketing

גם היום,מחקרי שיווק מלמדים שאחוזי ההצלחה וההמרות (ביצוע פעולות)הגבוהות ביותר מגיעות דרך השיטה הזאת.

לאחר ששיכנעתם את הגולש שהוא רוצה לצרוך את התוכן שלכם והוא השאיר פרטים,אתם מפתחים איתו מערכת יחסים ארוכה וקבועה בה הוא מקבל מכם מידע ומוצרים לתיבת דוא״ל שלו על בסיס קבוע ובמיקרים אידאלים הוא ירכוש ויבצע פעולות על בסיס קבוע.

שיווק בעזרת ידוענים ומובילי דעת קהל:

Influencer Marketing 

שיטה שכנראה קיימת המון זמן אבל תפסה תאוצה מאסיבית עם פרוץ עידן הדיגיטל.

חברות שונות (בדר״כ עם תקציבים רציניים),משתמשות בידוענים או אנשים מובילי דיעה כדי לקדם מוצרים ושירותים שונים,ואלו מפרסמים בדפים האישיים שלהם לקהל יעד שעוקב ומעריץ אותם.

 

שיווק שותפים

Affiliate Marketing

אחרונה ובהחלט חביבה.שימוש קלאסי בשיטת שיווק התוכן שתיארנו מוקדם יותר,כשמלבד תכנים כגון מאמרים המלצות וביקורות מוצרים כתובות אפשר ורצוי גם לשלב סירטוני הדרכה ביקורות ופודקאסטים.

שיווק שותפים כשנעשה נכון,גם סוגר יפה פינות בקידום אורגני בגוגל כי הוא הוא גם מספק ערך גבוה למבקרים באתר שלכם ומשאיר אותם פעילים באתר לאורך יותר זמן.

שיווק שותפים בהחלט יכול לספק הכנסה נאה ביותר אם מתמידים בו ועושים אותו טוב.הרשת מלאה מדריכים סופר איכותיים ואנחנו מאמינים בקרוב גם אנחנו נביא את הזווית שלנו לנושא הכל כך מרתק הזה.

A/B Testing.

Digital agency AtarSite

צרו קשר < />

Atarsite contact-us

בואו,תתקדמו.