תוכן שיווקי < />

אנשים בוחרים לפי תוכן איכותי - תוכיחו שאתם סמכות בתחום שלכם .

בואו,תקראו.

הקדמה על המושג ״תוכן שיווקי״

וויקידפיה בעברית פותחת באזהרה,שלא לבלבל בין המושג: תוכן שיווקי למושג שיווק באמצעות תוכן.

וייקפדיה גם מציינת עובדה נכונה, שבישראל כמו במספר מדינות אחרות,הרגולטור קבע על פי חוק,שכל מודעה פירסומית או כתבה שיווקית ותדמיתית חובה לציין שהיא מכילה ״תוכן שיווקי״

אנחנו מצד שני נתעלם מכל זה וניתן למושג תוכן שיווקי את הפירוש האמיתי שלו..

מה זה בדיוק שיווק באמצעות תוכן?

ניתן לחלק את סוגי התכנים למספר סוגים שונים.

  • כתיבה שיווקית -נקראת גם קופירייטינג או בקיצור קופי.
  • תמונות מעוצבות – תמונות של המוצר לרוב עם פרזנטור כזה או אחר.
  • וידאו – וידאו הסברה,פירסומת,וובינר.
  • אנימציה – השימוש באנימציה מאפשר בין היתר גם ליצור מיתוג ביותר קלות כמו לדוגמה התינוק של במבה התוכי של בזק והיונים של 012.
  •  
what types-of-content-you-can-use-for-content-marketing

כיצד נהוג ליישם את סוגי התכנים השונים?

החדשות הטובות:

ניתן להשתמש ולערבב בין השיטות כיד הדימיון הטוב ונשוב לשים דגש על בניית מיתוג או המשכת המיתוג מהאתר שלכם אל הפירסומים שלכם,

  • כדי ליצור שפה אחידה.
  • לאפשר לקהל לזהות אתכם בקלות ובמהירות. (אתם תזהו פירסומת של במבה גם אם הטלוויזיה על השתק.)

זה מוביל אותנו לעובדה נוספת חשובה ומעניינת:

החדשות הרעות:

הגולש הממוצע באמריקה לדוגמה, נחשף לבין 4000 ל10000 מודעות פירסום ביום!

יש אפילו מושג בעולם הדיגיטל שמתאר את זה כתופעת לוואי עקב חשיפת יתר לפירסומות ונקרא Ad Fatigue – שחיקה עקב צפייה מוגזמת בפירסומות.

עוד דברים חשובים שרצוי מאוד להמנע מהם לחלוטין:

  1. גניבת תוכן.
  2. הוצאת דיבה.

מה כל זה בעצם אומר?

זה אומר שצריך:

  • לדעת ליצר תוכן שיווקי מעניין שיבלוט בכל הפרמטרים.
  • לדעת לשווק אותו במינונים הנכונים ולקהלים הנכונים.
  • לשמר או לבנות מיתוג דרך התוכן,כדי שיזהו אתכם מיידית.
content-creation-benefits

אנחנו עובדים עם יצרני תוכן מהמובילים בעולם.

צרו קשר < />

Atarsite contact-us

בואו,תתקדמו.